Cum setezi raspuns automat la email din CPanel (Auto Responder)

'

Cum creezi un Auto Responder:

1. Te loghezi în CPanel
2. Din secţiunea Mail selectezi Auto Responders
autoresponder1
3. Apeşi Add Auto Responder
autoresponder2
4. Selectezi adresa de e-mail pe care vrei să activezi răspunsul automat [ şi domeniul corespunzător dacă sunt mai multe]
autoresponder3
5. Completezi numele care va apărea ca expeditorului
6. Alegi un subiect
7. Bifezi DOAR dacă mesajul conţine HTML, pentru plain text laşi nebifat
8. Scrii conţinutul e-mailul ce va fi trimis ca răspuns [ Obligatoriu menţionează că este un mesaj automat, pentru a evita orice confuzie ]
9. Alege perioada pentru care funcţia rămâne activă [ se poate modifica ulterior ]
10. Apasă Create/Modify
11. Apasă Go back în ecranul de confirmare
autoresponder4

Cum modifici/ştergi un Auto Responder

1. Te loghezi în CPanel
autoresponder1
2. Din secţiunea Mail selectezi Auto Responders
In josul paginii ai lista completă de răspunsuri automate deja configurate, pe care le poţi modifica sau şterge în orice moment, indiferent dacă sunt active sau nu.
autoresponder5

La ce este util un Auto Responder:

  • adresele de e-mail al căror proprietar e plecat de la birou o perioadă
  • e-mailurile automatizabile din principiu (e-mail pentru cerere de ofertă standard, link de download, alte asemenea)
  • adresele de e-mail la care nu îţi propui să răspunzi ( no-reply@domeniu.ro , newsletter@domeniu.ro, alte asemănătoare)
  • schimbarea adresei de e-mail sau a domeniului, pentru a nu pierde legătura cu vechii clienţi
  • încetarea colaborării cu un angajat popescu.adrian@firma.ro va fi pus pe autorespond, îndrumând spre un alt angajat (sfătuiesc şi un redirect)
  • adresele de e-mail solicitate, la care nu poţi da un răspuns personal în timp util
  • orice adresă de e-mail pe perioada sărbătorilor (oricum nu lucraţi, nu puteţi răspunde personal, anunţaţi asta şi uraţi sărbători fericite)

Share this post:

Leave a Comment