Linkurile sunt esenţiale în construcţia oricărui website.
În HTML, un link (anchor) este marcat cu tag-urile <a> şi <a/>, care trebuie să conţină atributul href cu valoarea căii/drumului până la fişierul destinaţie. Uhh, cam tehnic?
[html]<a href=”https://solutiipc.ro/”>SolutiiPC</a>[/html]
Acum pare mai simplu sper. Mai sus avem un link care solutiipc.ro.
Linkurile sunt de două tipuri, linkuri relative şi linkuri absolute.
Linkurile relative sunt linkuri folosite pentru a crea legături în interiorul aceluiaşi website. Valoarea atributului href va conţine doar numele paginii, sau directorul şi numele paginii. Spre exemplu, dacă ai un site cu 3 pagini în acelaşi director, să zicem Prima pagină, Servicii şi Contact, poţi crea de pe prima pagină spre Contact un link de formă:
[html]<a href=”contact.html”>Contact</a>[/html]
La fel de bine se poate folosi şi un link absolut, ceea ce îţi şi recomand, cel puţin la început.
Linkurile absolute sunt legături ce conţin calea completă spre pagina de destinaţie. Un exemplul este linkul de mai sus către solutiipc.ro. Valoarea atributului href va fi un link complet, începând cu http://.
În cazul în care vrem ca pagina spre care facem legătura să se deschidă într-o fereastră nouă, putem adăuga atributului href şi atributul target, cu valoarea „_blank”.
[html]<a href=”https://solutiipc.ro/” target=”_blank”>SolutiiPC</a>[/html]
Pentru început, asta este tot ce trebuie să ştii despre linkuri. Aşa-i că-i simplu?
În următorul exemplu, vom învăţa să folosim imagini.
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.