Wall Street Journal face cunoscuta intentia lui Matt Cuts de a favoriza, in cadrul algoritmului de ranking, website-urile HTTPS, care sunt mai putin vulnerabile la atacuri si „injectii” de cod malware, datele fiind encriptate (evident, presupunand ca nu exista brese de securitate precum Heartbleed din OpenSSL).
Pe de alta parte, Danny Sullivan, editor la Search Engine Land, a declarat: “Rewarding sites for [encrypting pages] in the algorithm would be a huge step. It also possibly causes an immediate change by all the wrong sites”, referindu-se la faptul ca website-urile spamerilor ar imbratisa mult mai rapid metoda decat website-urile care se dezvolta corect, pe baza unui continut de calitate.
In cazul in care nu va este cunoscut numele Matt Cuts, aflati ca este coordonatorul diviziei anti-spam Google, omul care a adus, in decursul a 2-3 ani, cautarile Google in punctul in care orice cautare devine o aventura diferita de la o zi la alta. Business-urile bazate pe online au fost impinse spre Adwords si brandurile puternice au capatat o din ce in ce mai mare importanta.
Acestea fiind spuse, ramane de vazut daca vremea HTTP-ului a apus. Vremurile se schimba rapid iar isteria privind accesul neautorizat la date creste rapid. Google a adoptat SSL pentru Gmail si Google Search anul trecut, dupa ce a descoperit ca NSA cam tragea cu ochiul prin datele lor. Asadar, n-ar fi o miscare pe care sa n-o poata sustine prin „puterea exemplului”.
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.