
Mark Zuckerberg a fost foarte deranjat de afirmatia lui Tim Cook referitoare la diferenta dintre serviciile free si cele platite.
Cook spunea ca „In cazul unui serviciu online gratuit, utilizatorul nu este client, ci produsul de vanzare.” Adanci vorbe, daca ne amintim doar cateva dintre scandalurile manipularilor Facebook. Este clar ca acelasi lucru se aplica si serviciilor Google sau Yahoo, dar Facebook e lider neincoronat al colectarii si folosirii datelor personale si studiilor comportamentale ancorate in online.
Zuckerberg a reactionat fluturand stindardul conectarii mondiale.
“Our mission is to connect every person in the world,” a spus el. “You don’t do that by having a service people pay for… There are no steps that are clear steps to make this an awesome business or to have it fully rolled out across the world, but I’m pretty confident we can do it. I’m pretty confident it’s going to be a good thing.”
Nu e induiosator?
In mod cert conectarea globala poate fi un lucru bun, dar depinde pentru cine. Luand in considerare ca Facebook a vandut (in 2013) publicitate in valoare de 7,87 miliarde de dolari, din care 1.5 miliarde de dolari au fost profit, devine foarte usor de inteles.
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.