În rândul tinerilor, TikTok-ul este mult mai popular decât ”învechitul” Facebook, care pare acum o rețea de socializare destinată celor trecuți de 30 de ani. Se pare însă că mai-marii Facebook nu vor să lase lucrurile așa, și va opera unele schimbări care o vor duce mai aproape de TikTok și astfel speră că vor câștiga mult din publicul țintă pierdut.
”For You”, varianta Facebook
Secțiunea ”For You” de la TikTok este una de mare succes, așa că cei de la Facebook vor să facă la rândul lor ceva asemănător. Astfel, în Feed, dar și pe Reels, utilizatorii Facebook vor putea vedea multe vineo-uri sau postări de la conturi pe care nu le urmăreau până acum.
Messenger, reintegrat în Facebook
Se pare însă că schimbările în ceea ce privește Facebook nu se opresc aici, ci urmează mult mai multe, și care vor veni tot în întâmpinarea cerințelor utilizatorilor. Una dintre ele se referă la Messenger, care ar putea fi reintegrat în Facebook. Astfel, noul plan al Meta presupune alipirea celor două aplicații, de la a căror separare au trecut nu mai puțin de 8 ani. Revenirea Messenger la Facebook ar însemna faptul că a fost readus chat-ul în cadrul rețelei, ceea ce ar consolida destul de mult poziția Facebook în rândul tinerilor și nu numai, adică exact ceea ce își doresc.
Totul pentru a întrece TikTok-ul
După o bună perioadă în care Facebook a ocupat primul loc în preferințele utilizatorilor, schimbările nu prea inspirate au făcut ca popularitatea rețelei de socializare să scadă foarte rapid. Acum, se pare că aceste modificări ar urma să fie unele care să readucă Facebook în prim plan, iar TikTok-ul să fie lăsat mult în urmă. Ce-i drept, va fi nevoie de multă muncă, deoarece avansul acestuia este unul care cu greu poate fi ajuns, sau chiar depășit. Dar, nimic nu este imposibil, nu?
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.