Toti suntem, mai mult sau mai putin, deranjati de reclamele care ne urmaresc la tot pasul. In mediul online, AdBlock Plus oferea alternativa eliminarii acestor reclame (inclusiv a celor Google). Din aceasta cauza, Google a exclus din Play Store, in 2013, aplicatiile care blocau reclamele.
Cu peste 300 de milioane de instalari in intreaga lume, evident ca AdBlock Plus reprezinta o gaura serioasa in bucata advertisingului online, asa ca „mesterii” Google, Amazon si Microsoft au decis ca e timpul sa faca ceva pentru a rezolva problema.
Si cum banii sunt cea mai sigura cale spre fericirea de a face mai multi bani, companiile de mai sus au hotarat sa plateasca AdBlock Plus pentru a permite afisarea selectiva a propriilor reclame.
In acest fel, reclamele companiilor de mai sus vor fi incluse in categoria „reclame acceptabile” si vor trece linistite prin filtrul AdBlock Plus.
O fi bine pentru utilizatori?
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.