
Conform listei cu persoanele care au vizitat Casa Alba, din 2009 (de cand Obama a devenit presedinte), au avut loc 230 de intalniri intre oficiali Google si diversi membri ai administratiei prezidentiale.
Probabil ca nu e o surpriza faptul ca scopul intalnirilor nu este public, dar unele surse afirma ca cele mai multe s-ar fi desfasurat pe tema procesului antitrust pe care FTC l-a intentat Google, proces din care Google a iesit curat (aproape) ca lacrima. Desi FTC a constatat ca Google s-a pretat la actiuni in care a profitat de pozitia dominanta pe piata, uneori in detrimentul consumatorilor, dosarul a fost clasat si Google a primit doar o atentionare.
Este cunoscut faptul ca Google a facut donatii substantiale pentru sustinerea campaniei lui Obama la prezidentiale, este la fel de cunoscut si ca Google a acordat asistenta pentru software-ul responsabil cu prezenta la vot, asa ca e normal sa apara niste semne de intrebare referitoare la cum a reusit Google, simbolul monopolului din zilele noastre, sa fie achitat in procesul antitrust.
Google a investit 16,8 milioane de dolari in lobby, doar in 2014, avand peste 100 de „lobby-sti” de la 20 de firme specializate.
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.