
Contrar obiceiului, care spunea ca intotdeauna utilizatorii platformei Windows vor testa primii versiunile software noi, Microsoft a lansat prima varianta a Office 365 pe platforma iOS iPad, inainte de aparitia ei pe Surface.
Este o schimbare radicala in abordarea pietei, mult mai flexibila, iar ea se datoreaza in mod cert noului CEO Microsoft, Satya Nadella.
In acelasi timp, Microsoft Office 365 dezvaluie directiile si noile concepte spre care tinde Microsoft, in special aspecte legate de principiul „cloud first, mobile first”.
Pana si modelul de vanzare este diferit fata de cel cu care ne-a obisnuit Microsoft, acesta fiind mai degraba un regim shareware, in care aplicatia se poate downloada si folosi in regim de consultare a documentelor.
Pentru modificari sau creeare de documente noi, utilizatorii trebuie sa se aboneze la Office 365. Microsoft numeste aceasta strategie de vanzare, „freemium”.
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.