
Mozilla are o noua identitate. Browserul se reinventeaza, adoptand o noua infatisare si un nou logo. Compania a decis sa se reprezinte printr-un nou log, iar acest lucru este o schimbare majora la care nu multi se asteptau.
In afara de noul logo, Mozilla a mai venit si cu un nou font, dar si cu o noua paleta de culori. Pe langa toate aceste noutati, Mozilla a adus o noua arhitectura a limbii dar si o noua prezentare de brand, pentru a deservi mai bine cerintele persoanelor ce se folosesc de serviciile companiei. Acest lucru este o noutate pentru ca nu s-a mai intamplat niciodata ca Mozilla sa-si creeze o noua identitate.
Inca de la infiintarea companiei, adica din anul 1998, Mozilla a pastrat mereu aceeasi identitate. Aceasta noua identitate a inceput sa fie dezvoltata inca din iunie, anul trecut. Ea a fost votata de mai multi utilizatori, iar noul logo al companiei ne-a aratat faptul ca Mozilla este una dintre cele mai cunoscute companii din online.
Noul logo al companiei, dar per total si noua identitate a sa, ne arata faptul ca Mozilla se vrea a fi companie puternica. Ea pune accentul pe libertate, subliniind faptul ca reprezinat o organizatie non-profit. Ea se concentreaza pe crearea unor solutii dedicate milioanelor de utilizatori din interaga lume. Mozilla nu reprezinta doar Firefox, ci este o companie care contribuie mereu la dezvoltarea cat mai buna a mediului online.
Logo-ul castigator, respectiv cel care a fost votat de un numar mare de utilizatori reprezinta o reprezentare fidela a viziunii celor de la Mozilla. Ei au in vedere mai multe aspecte ale mediului online, de aceea au si dorit crearera unei noi identitati. Utilizatorii s-au aratat deja foarte inctantati de aceasta schimbare, iar lucrurile par sa mearga din ce in ce mai bine pentru cei de la Mozilla.
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.