Lansata in anul 2002, ca o aplicatie relativ simpla pentru smartphone, care identifica melodiile, Shazam a evoluat in timp, ajungand sa fie evaluata zilele trecute, de Wall Street Journal, la 1 miliard de dolari. Asta in conditiile in care Shazam a raportat pierderi de 8.8 milioane de dolari la sfarsitul anului 2013. Oficialii Shazam afirma ca pierderile sunt calculate, compania investind permanent in tehnologie noua.
Pe de alta parte, ultima emitere de actiuni a strans 30 de milioane de dolari, ceea ce nu e rau deloc.
Shazam a avut, lunar, in anul 2014, o medie de 100 de milioane de utilizatori, in crestere semnificativa fata de anul 2013 in care numarul utilizatorilor care foloseau aplicatia a fost de 70 de milioane pe luna.
Shazam are incasari din afilierea la iTunes si alte servicii similare de distributie din zona muzicii.
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.