Implementarea unei tehnologii prin care se poate inactiva, remote, un telefon mobil, poate duce la o scadere drastica a numarului de furturi in acest segment de produse, afirma William Duckworth, profesor de statistica la Creighton University. Este evident ca, in momentul in care un hot e constient de inutilizabilitatea unui telefon, sansele de furt scad exponential.
Exista destul de mari presiuni din partea unor oficialitati SUA spre operatorii de telefonie mobila, pentru ca acestia sa implementeze aceasta facilitate.
Pana acum operatorii au tergiversat implementarea, din motive destul de lesne de priceput: doar ei vand si aparatura de telefonie mobila, iar cum suma pe care americanii o cheltuiesc anual pentru a inlocui mobilele furate este de 580 de milioane de dolari, e clar ca acest „kill-switch” ar reprezenta o gaura serioasa in vanzari. In acelasi an, americanii platesc 4.8 miliarde de dolari pentru asigurarea acelorasi telefoane mobile, rezultand ca am avea si o serioasa diminuare a incasarilor companiilor de asigurari.
In urma unui sondaj efectuat pe 1200 de detinatori smartphones a rezultat ca 99% dintre cei care au participat la sondaj ar dori ca operatorul de telefonie mobila sa dezactiveze, la cererea clientului, aparatele declarate ca furate.
Duckworth face analogia telefonului mobil cu o carte de credit, pe care o poti dezactiva intr-un minut in caz de furt. Smartphone-urile moderne au inmagazinata o mare cantitate de informatie, de multe ori confidentiala, asa ca inactivarea lor ar trebui sa faca parte dintr-o politica de securitate larg implementata.
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.