Incasarile din publicitate ale Facebook au crescut, in trimestrul 3 al anului 2014 cu 59% raportat la acelasi trimestrul al anului 2013, atingand 3.2 miliarde de dolari, depasind si cele mai optimiste previziuni ale specialistilor financiari.
Foarte interesant este faptul ca 66% din vanzari se datoreaza vanzarilor facute pe terminale mobile, confirmand inca o data (daca mai era nevoie) ca viitorul marketingului sta in solutiile mobile.
In felul acesta Facebook demonstreaza ca scepticismul analistilor in privinta capabilitatii Facebook de a directiona reclame de dimensiuni mici, pe dispozitivele mobile, a fost nefondat.
Pe de alta parte, actiunile Facebook au scazut usor dupa anuntarea cifrelor, probabil datorita faptului ca unii analisti au pus cresterea vanzarilor pe seama cresterii bazei de useri activi ai retelei sociale. Numarul utilizatorilor Facebook care se logheaza zilnic a atins 864 de milioane (crestere cu 19%), in vreme ce baza de useri activi (persoane care se logheaza cel putin odata pe luna) a atins impresionantul numar de 1.35 miliarde (crestere cu 16%)!
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.