
Intr-o declaratie recenta facuta de Kevin Turner, directorul de operatiuni Microsoft, a recunoscut ca Microsoft se afla intr-un punct de cotitura, strategia de marketing datorita careia compania a ajuns sa domine piata sistemelor de operare pe PC-uri (vanzand licente de operare producatorilor OEM (original equipment manufacturers)) fiind actualmente depasita.
„We can’t stick with the status quo,” a declarat Turner. „We have to redefine how we think about the market.”
In mod evident, avand ca principal rival Androidul Google care detine 48% din piata globala, Microsoft trebuie sa se reinventeze din mers, dupa perioada de stagnare „Ballmer”, in care Microsoft a marketat precum in Evul Mediu. Noul CEO, Satya Nadella, pare sa aduca un suflu nou (exemplu gratuitatea Windows Phone); ramane de vazut daca nu e deja prea tarziu.
Daca vrei sa apara:
- semneaza cu numele tau, nu al firmei
- nu alerga dupa link
- scrie romaneste, nu kum apucy
- daca tii sa ataci, ataci ideea, nu persoana
Primul comentariu e moderat.